Convocatòria Junta General Ordinària 2015

Josep Espín,

Convocatòria Junta General Ordinària 2015


Junta General Ordinària 2015 Dijous, 14 de maig de 2015  Sala d'Actes Museu Colet (Buenos Aires, 56-58) 19'00 hores 1a convocatòria  19'30 hores 2a convocatòria 

En sessió del dia 2 de març de 2015 la Junta de Govern del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya va acordar convocar, d'acord amb el que preveuen els articles 28 i 30 dels Estatuts col·legials, la Junta General Ordinària de l'entitat per al proper dijous 14 de maig al Museu Colet de Barcelona. L'ordre del dia que es proposa en relació als temes a tractar és el següent:
  1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'Acta de la Junta General Ordinària 2014.
  2. Examen i aprovació, si s'escau, de la memòria d'activitats 2014.
  3. Examen i aprovació, si s'escau, de l'estat comptable i la liquidació del pressupost exercici 2014 i presentació auditoria.
  4. Programa d'activitats 2015.
  5. Aprovació, si s'escau, de la quota col·legial 2015.
  6. Aprovació, si s'escau, del pressupost 2015.
  7. Aprovació, si s'escau, del Reglament del Registre de Societats Professionals.
  8. Relació amb altres Institucions.
  9. Torn obert de paraules.

Com a membre del Col·legi se et convoca a assistir i participar a aquesta reunió. Et recordem que tota la documentació de la Junta General Ordinària és a la teva disposició i que la pots consultar a la seu del Col·legi només demanant cita prèvia.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies